Публікації

Всеукраїнський забіг «Шаную воїнів, біжу за Героїв України»

Зображення
  Учні  10 класу Мартоніського ліцею взяли участь у  щорічному Всеукраїнському забігу «Шаную воїнів, біжу за Героїв України». Свій біг хлопці присвятили загиблим воїнам нашого села. Язан Данило біг за Леонтенка Олександра, Стахов Іван за Челака Віталія, Дергунов Олександр за Вієру Василя, Скляров Артур за Легезу Олександра,Флоря Іван за Язана Станіслава. Захід відбувся в центрі міста  Новомиргорода та згуртував дуже багато людей, що шанують честь і пам'ять полеглих Героїв.   

Свято знань- 2024

Зображення
2 вересня в Мартоніському ліцеї пройшов   День знань:  Розпочався він урочистою патріотичною лінійкою, оснащеною фотозонами  та  насиченою музично-танцювальними композиціями. Як продовження свята,  відбувся перший урок на тему: "Перемагає той, хто пам'ятає!". Заключна частина- улюблені фотосесії. Вітаємо усіх причетних з початком навчання! ..

Як використовувати оновлену Типову освітню програму для 5-9 класів

Зображення
  Сьогодні о 16.00  для  директорів шкіл, їхній заступників і вчителів відбувся вебінар від МОНу «Як використовувати оновлену   Типову освітню програму для 5-9 класів». Мова йшлася про: переваги оновленої Типової освітньої програми, якщо порівняти з попередньою редакцією;  як скласти освітню програму закладу освіти на основі ТОП;  як розподіляти години з резерву. Запис вебінару: https://www.youtube.com/watch?v=vWEbzC8X-tY

Міністерство освіти і науки України затвердило оновлену Типову освітню програму для 5–9 класів.

Зображення
Міністерство освіти і науки України затвердило  оновлену Типову освітню програму для 5–9 класів. Докладніше з програмою можна ознайомитися  тут .    Основні нововведення: 1. Створення резерву годин для гнучкого перерозподілу. Розподіл навчального навантаження між освітніми компонентами відтепер проводитиметься на основі мінімальної, а не рекомендованої кількості годин, як у попередній редакції програми. Різницю ж між мінімальною і граничною кількістю годин виділили в  резерв , який можна перерозподіляти між різними освітніми галузями та використовувати для: вибіркових освітніх компонентів; індивідуальної роботи з подолання освітніх втрат; здійснення проєктної діяльності. Збільшення кількості годин для вивчення різних предметів та інтегрованих курсів до межі, яку визначено в попередній редакції програми, фінансуватимуть із державного бюджету. “Все це зроблено для того, щоб заклад освіти міг гнучко підходити до формування навчального плану для кожного класу” , – к...